29 серпня 1885 року Готліб Даймлер запатентував перший мотоцикл.
      Інженер Готліб Даймлер (1834-1900) спочатку працював у фірмі Отто, де з 1872 року займався створенням двигуна внутрішнього згоряння. Десять років опісля разом з колегою Вільгельмом Майбахом він заснував власну фірму.
     
До 1885 року двигун Даймлера пройшов стадію досліджень і був готовий до використання. Залишалося лише знайти відповідну машину для його установки. Найпростішим варіантом виявилося використовувати для цього велосипед, який 29 серпня 1885 року був запатентований як «Віз для верхової їзди з гасовим двигуном» і вперше продемонстрований в листопаді.
     
Велосипед з дерев'яною рамою і ремінною передачею, масою 50 кг, з одноциліндровим бензиновим двигуном, робочим об'ємом 264 куб.см мав потужність 0,5 к.с. Колеса його були з залізними ободами і дерев'яними спицями. Першим вирішив покататися Майбах. Дерев'яний прадід мотоцикла відправився в дорогу зі швидкістю 12 км / ч. Повернення Даймлер чекав довго, і ось нарешті Майбах з'явився, заглушив мотор, завів мотоцикл на місце і зітхнув: «Це не машина, Готліб, це кісткодробарка. Я вас вітаю!».
     
І все ж новий вид транспорту виявився досить вдалим і вже в першому своєму варіанті дуже походив на сучасний мотоцикл, так як грунтувався на компонувальних принципах, що залишилися непорушними до наших днів.
Відео: Карл Бенц, Готтліб Даймлер та автомобіль.
Відео; Історія концерна «Даймлер-Бенц».
Відео: Мотоцикли, ч.1
Відео: Мотоцикли, ч.2
Відео: Мотоцикли, ч.3
Відео: Відео: Найкраще. Мотоцикли. Discovery science
Немає коментарів:
Дописати коментар