пʼятницю, 28 червня 2013 р.

День Конституції України

 Одна з величних подій для України, яка сталася 28 червня 1996 року - це прийняття Конституції - основного закону нашої держави. Відповідно до Конституції, день прийняття Основного Закону є державним святом - Днем Конституції України.
 Конституція України - це закон, в якому записано всі права українців. Це право на життя, право на житло, право на працю, право на відпочинок, право на лікування та багато-багато інших прав. У Конституції записано і наші обов’язки. Наприклад, обов’язок захищати свою Батьківщину, обов’язок берегти природу, обов’язок виконувати вимоги Конституції та інші.

Знай свої права
Я громадянка вільної країни.
І хоч за віком я іще мала,
Та знаю ще із раннього дитинства,
Що маю я свої права.
Я маю, в першу чергу право жити.
Радіти сонцю, небу і весні.
Ніхто не має права мене вбити,
Народжену на цій землі.
А також маю право на навчання,
pСвободу, працю, захист і сім’ю.
Це необхідно для мого зростання,
Це все, що більше всього я ціню.
Я маю право на міцне здоров’я

І дуже прагну його зберегти,
Бо це найголовнішим є для мене
В моєму швидкоплинному житті.
І так як в тебе ще життя попереду,
Ти пам’ятай мої прості слова:
Допоки ти живеш на цій Планеті,
У тебе завжди є свої права.

Відео: Конституція України Стаття 52.

Немає коментарів:

Дописати коментар