1. Мікро-, макро- і мегасвіти.
      2. Простір і час.
      3. Послідовність, тривалість і періодичність подій. Одиниці часу.
      4. Лабораторна робота №3. Вимірювання часу (метроном, секундомір, годинник).
                  ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
1. Відео: Навколишній світ, у якому ми живемо.
2. Відео: Вимірювання часу
3. Відео: Що таке час?
           ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Б): опрацювати §5. Усно відповідати на запитання §5. Письмово: №№1 - 3 (§5, с.29)
Або
2. Підручник (Г): опрацювати §7.
Людмило Дмитрівно, дуже хотілося, щоб хтость винайшов машину часу, щоб подорожувати і в минуле, і в майбутне - цікаво! Давиденко Людмила.
ВідповістиВидалитиТак, така подорож була б дуже цікавою! А хто знає, що буде ще винайдено...
ВидалитиЛюдмило Дмитрівно! Мені було дуже цікаво подивитися такий чудовий історичний фільм про виникнення годинника і відео про час. Крушінська Маша.
ВідповістиВидалитиМаша, мені теж подобається це відео! Дуже добре, що ти переглянула його!
Видалити