Проектна діяльність учня
1. Обирає тему
індивідуального (групового) проекту
2. Визначає мету власної
діяльності
3. Ознайомлюється з
основними етапами проектування
4. З’ясовує, усвідомлює та
аналізує проектну задачу
5. Висуває припущення (ідеї)
щодо вирішення проектної задачі
6. Визначає етапи спільної
та індивідуальної діяльності
7. Вибирає способи та засоби
власної діяльності
8. Ознайомлюється з
можливими ресурсами, пропонує власні
9. Відкриває нові знання
10. Самостійно описує
індивідуальну частину проекту
11. Консультується з учителем
12. Оформлює проект,
аналізує та оцінює результати групової проектної діяльності
План реалізації проекту
Схема
захисту навчального проекту
1.
Постановка проблеми, її актуальність.
2.
Висловлення гіпотези, аргументація її положень.
3.
Етапи роботи над проектом, отримані результати, їх короткий аналіз.
4.
Висновки. Результати рефлексивної оцінки проекту.
5.
Відповіді на запитання інших груп.
Оцінка учнівського проекту
Оцінка вчителем:• проміжних та кінцевих результатів;
• вибору способів дослідження;
• риторичних умінь;
• значимість виготовленого продукту
Оцінка запрошеними на презентацію (однолітки, адміністрація школи, громадськість, батьки)
• уміння представити проект;
• значимість проекту
Самооцінка:
• чого навчився;
• особистісний внесок;
• що вдалося (аргументація);
• що не вдалося(аргументація);
• що можна було зробити інакше.
Форми самооцінки:
чи сподобався мені мій проект?
• чи робив я найулюбленішу роботу?
• чи використовував різні ідеї?
• чи потребував допомоги?
• чи можу я зробити більше з цієї теми?
Немає коментарів:
Дописати коментар