Шановні семикласники!
14 травня відбудеться екскурсія "Фізика навколо нас"
Завдання:
1. Спостереження фізичних явищ довкілля.
2. Фізичні характеристики природного середовища.
У звіті про екскурсію потрібно буде дати відповідь на такі питання:
1. Перелічіть фізичні явища, які ви спостерігали під час екскурсіі. До яких груп вони належать?
2. Які тіла, що перебувають у різних агрегатних станах, ви спостерігали? Які вони мають властивості? Поясніть відмінності їх внутрішньої будови.
3. Наведіть спостережувані приклади дифузії у природі. Що підтверджують ці приклади?
4. Чи однакову температуру мають тіла довкола нас? Наведіть приклади.
5. Запропонуйте метод визначення висоти дерева, стовпа за їх тінню.
Обладнання: лінійка, рулетка.
1. Спостереження фізичних явищ довкілля.
2. Фізичні характеристики природного середовища.
У звіті про екскурсію потрібно буде дати відповідь на такі питання:
1. Перелічіть фізичні явища, які ви спостерігали під час екскурсіі. До яких груп вони належать?
2. Які тіла, що перебувають у різних агрегатних станах, ви спостерігали? Які вони мають властивості? Поясніть відмінності їх внутрішньої будови.
3. Наведіть спостережувані приклади дифузії у природі. Що підтверджують ці приклади?
4. Чи однакову температуру мають тіла довкола нас? Наведіть приклади.
5. Запропонуйте метод визначення висоти дерева, стовпа за їх тінню.
Обладнання: лінійка, рулетка.
БЛАНК – ЗВІТ
про навчальну екскурсію з фізики
Учень__________________________________________________________
про навчальну екскурсію з фізики
Учень__________________________________________________________
Дата _____________________ Клас_________ Учитель___________________
Тема ______________________________________________________________
Мета______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Спостережувані явища та їх пояснення
Тема ______________________________________________________________
Мета______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Спостережувані явища та їх пояснення
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________________ |
|
Висновок: __________________________________________________________
____________________________________________________________________
|
Пам’ятка для учнів – учасників екскурсії
1. Ознайомтесь з завданням, яке слід виконати в ході екскурсії.
Немає коментарів:
Дописати коментар