Напркінці 1898 року у Москві з'явилися перші автомобілі. Число їх швидко збільшувалася, і вже у 1907 році у місті стали курсувати перші авто-таксомотори. У цей час були зроблені перші спроби організувати у місті автобусне сполучення. Перша пробна лінія «автомобільних лінійок» на 8 і 12 місць була відкрита між заставою у Мар'їному Гаї та Останкіно 30 липня 1907 року.
У червні-липні 1908 року відкрилися приватні автобусні лінії у приміській місцевості. У липні 1908 року Управління міських залізниць придбало «саморушний омнібус», який курсував протягом перших трьох тижнів серпня від Театральної площі до Болотної площі і Серпуховський воріт, але через погані московські мостові швидко вийшов з ладу. Це була перша спроба організації міського автобусного руху.
У 1913 році у Міську думу надійшла пропозиція про відкриття автобусного сполучення по міських вулицях. До цього часу по місту курсували 7 приватних автобусів, які обслуговували постояльців готелів, які прибували на вокзали.
У 1924 році Московське комунальне господарство організувало пробний рух декількох імпортних автобусів та саморобних, перероблених з вантажівок, по дачної лінії Пресненська застава — Срібний Бор.
Експлуатація лінії дала хороші результати, і 8 серпня 1924 року була відкрита перша регулярна внутрішньоміська автобусна лінія від Каланчевської площі через центр до Тверської застави. Для цієї лінії в Англії були закуплені вісім 28-містних автобусів «Лейланд».
Відео: Історія автобуса (Ч.1)
Відео: Історія автобуса (Ч.2)
Немає коментарів:
Дописати коментар