четвер, 25 вересня 2014 р.

Урок 4. Простір і час

СЬОГОДНІ НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ 

 1. Навколишнiй свiт, у якому ми живемо.
 2. Мiкро-, макро- i мегасвiти.
 3 . Простiр i час.
 4. Послiдовнiсть, тривалiсть i перiодичнiсть подiй.
 5. Одиницi часу.

ВИКОНАЛИ
Лабораторну роботу № 3. Вимiрювання часу (метроном, секундомiр, годинник).
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 1. Підручник (Б): опрацювати §5. Усно відповідати на запитання після цього параграфа. Виконати №№1-3(§5)
Або
2. Підручник (Г): опрацювати §4(1). Виконати перетворення: 26с = ?хв; 44хв -?год; 2 год 7с = ? хв.

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
  ВІДЕО >>> ТУТ

четвер, 18 вересня 2014 р.

Урок 3. Творці фізичної науки

СЬОГОДНІ НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ 

 1. Зв’язок фiзики з повсякденним життям, технiкою i виробничими технологiями.
 2. Творці фізичної науки.
 3. Внесок українських учених у розвиток фiзики..


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
1. Підручник (Б): опрацювати §8. Усно відповідати на запитання після §8
Або
2. Підручник (Г): опрацювати §7. Усно відповідати на запитання §7.


ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ

Відео "Творці фізичної науки"

 

четвер, 11 вересня 2014 р.

Урок 2. Методи дослідження фізичних явищ

СЬОГОДНІ НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ 

 1. Методи дослідження фізичних явищ.
 2. Спостереження та експеримент.
 3. Вимірювання та вимірювальні прилади.
 4. Фізичні величини та їх одиниці. 

ВИКОНАЛИ 

 Лабораторну роботу №2. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
1. Підручник (Б): опрацювати §§2 - 4. Усно відповідати на запитання після цих параграфів.
Або
2. Підручник (Г): опрацювати §2. Усно відповідати на запитання §2.
3. Вибрати вдома вимірюльний прилад (лінійка, годинник, термометр та інще.)
      Намалювати шкалу.
      Визначити ціну поділки.
      Провести два-три виміри й намалювати показання приладу на шкалі
      Визначити значення вимірюваної величини.

                КОНСПЕКТ  учня
 1. Фізика - наука експериментальна.
 Спирається на спостереження й досліди.
 Досліди проводять з певною метою, за заздалегідь обдуманим планом; під час досліду, як правило, здійснюють вимірювання.
 Спостереження
 ↓
 формулювання проблеми
 ↓
 висування робочої гіпотези
 ↓
 проведення наукового експерименту
 ↓ 
 створення теорії
 ↓
 передбачення нових ефектів

 2. Фізична величина - кількісна характеристика фізичної властивості об’єкта чи явища. Виміряти будь-яку величину - значить порівняти її з однорідною величиною, що прийнята за одиницю.
 Основна одиниця довжини - 1 м.
 1 м = 10 дм,
 1 м = 100 см,
 1 м = 1000 мм,
 1 км = 1000 м.

3. Шкала та ціна поділки приладу.
               Памۥятка
 Шкала приладу являє собою сукупність штрихів, поділок і чисел.
 Штрихи - це риски нанесені на шкалі.
 Поділки — це відстані між двома найближчими штрихами.
 Біля деяких штрихів на шкалі стоять числа.
 Щоб скористатися вимірювальним приладом, зняти показники, спочатку необхідно визначити ціну поділки вимірювального приладу.
 Ціна поділки — це значення найменшої поділки шкали вимірювального приладу.
 Щоб визначити ціну поділки, треба Знайти два найближчих штрихи шкали біля яких написані значення величини. Потім з більшого значення відняти менше й отримане число розділити на число поділок, що знаходяться між ними.

 ПЕРЕВІР СЕБЕ
 Визначте ціну поділки лінійки. Якою лінійкою можна найточніше виміряти розміри зошита?


ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
 1. Відео >>> ТУТ
 2. Відео: Перетворення одиниць вимірювання метричної системи


четвер, 4 вересня 2014 р.

Урок1. Фізика як природнича наука

      НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ: 
 1.Фiзика як природнича наука. 
 2.Фiзичнi тiла i фiзичнi явища.
 3.Механiчнi, тепловi, електричнi, магнiтнi та оптичнi явища.

 ВИКОНАЛИ ЛР№1. Фiзичний кабiнет та його обладнання. Правила безпеки у фiзичному кабiнетi.

 ДО НАСТУПНОГО УРОКУ: 
1. Прочитайте §1(Б.)або §1(Г.) (підручник); дайте відповіді на запитання після параграфа.
2. Складіть сенкан до слова "Фізика".

 Матеріали до уроку >>> ТУТ

понеділок, 1 вересня 2014 р.



З 2014 - 2015 навчальним роком! 



Гостинно школа зустрічає 
І щиро просить за поріг. 
Вона усіх дітей вітає 
І простеляє сто доріг, 
Щоб ви навчалися й раділи 
Й розумними ішли у світ. 
Росли, мудрішали, все вміли 
З маленьких літ, з маленьких літ! 

 Зі святом Вас, шановні семикласники!