суботу, 30 листопада 2013 р.

Вчимося розвۥязувати задачі з теми "Густина речовини"


Якщо Ви хочете навчитися плавати, 
то сміливо ступайте у воду,
а якщо хочете навчитися розв'язувати задачі,
то розв'язуйте їх!

Д.Пойа


Приклади розвۥязування задач

ВІДЕО:
 Задача 1 на обчислення густини.

 Задача 2.


 Задача 3.

четвер, 28 листопада 2013 р.

Лабораторна робота "Визначення густини твердого тіла"


ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ (03.12)



1. Відео: Визначення густини твердого тіла

2. Відео: Лабораторная работа "Вимірювання густини речовини"

середу, 27 листопада 2013 р.

Густина речовини

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Б): вивчити §10; опрацювати §11(1-3); №№1,2,4 (с.79).
Або
Підручник (Г): повторити §§4(1). Л.Р.№4.
2. Підготуватися до лабораторної роботи №8. "Визначення густини твердих тіл і рідин"(3 грудня)
3. Як використовуючи склянку, терези і гирі, визначити, що має більшу густину: вода чи молоко?

 ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ

 1. Інтернет-урок "Густина речовини"
 2. Інтернет-урок "Розрахунок маси і обєму тіла".

Памۥятка "Густина речовини"


 Густина — фізична величина, що характеризує масу елементарного об'єму (одиниці об'єму) і дорівнює відношенню маси тіла до його об'єму.


Формула:





Одиниця густини(СІ):





 ПЕРЕВІР СЕБЕ

четвер, 21 листопада 2013 р.

Домашня самостійна робота


Варіант 1
1. Внаслідок нагрівання виробів з міді їх об'єм...:
а) збільшується;   б) зменшується;
в) не змінюється;   г) може збільшитися або зменшитися.
2. Зміна об'єму твердого тіла під час зміни температури відбувається тому, що...:
а) змінюються розміри молекул;
б) змінюються самі молекули;
в) змінюються відстані між молекулами;
г) змінюються розміри молекул і відстані між цими.
3. Молекули розташовані на великих відстанях одна від одної (порівняно з розмірами молекул), слабо взаємодіють між собою, рухаються хаотично. Яке це тіло?
а) Газ;  б) рідина;
в) тверде тіло;   г) такого тіла немає.
4. В яких станах може перебувати ртуть: твердому, рідкому чи газоподібному?
а) Тільки в рідкому;
б) у рідкому та твердому;
в) у рідкому та газоподібному;
г) у усіх трьох агрегатних станах.
5. Які з указаних властивостей належать твердим тілам?
а) Важко змінити форму;
б) займають весь наданий об'єм;
в) легко змінюють форму;
г) важко стиснути.
6. Лід розплавили та перетворили на воду. Цю воду нагріли до кипіння та перетворили на пару. Чи змінилися молекули речовини внаслідок цих перетворень? Що змінилося в характері руху та взаємодії молекул?


Варіант 2
1. Внаслідок нагрівання виробів з алюмінію їхній об'єм...: а) збільшується;   б) зменшується;
в) не змінюється;   г) може збільшитися або зменшитися.
2. Зміна об'єму рідини під час зміни температури відбувається тому, що ...: а) змінюються розміри молекул і відстані між ними;
б) змінюються відстані між молекулами;
в) змінюються розміри молекул;
г) змінюються самі молекули.
3. Молекули щільно упаковані, сильно притягуються однадо одної, і кожна молекула коливається навколо певного положення. Яке це тіло? а) Газ;   б) рідина;
в) тверде тіло;   г) такого тіла немає.
4. В яких станах може перебувати кисень: твердому, рідкому чи газоподібному? а) Тільки в газоподібному;
б) у газоподібному та рідкому;
в) у газоподібному та твердому;
г) в усіх трьох агрегатних станах.
5. Які з указаних властивостей належать газам? а) Важко змінити форму;
б) займають весь наданий об'єм;
в) не мають власної форми;
г) важко стиснути.
6. Порівняйте рідкий і газоподібний стани речовини. Що між ними спільного та в чому різниця між цими станами?

вівторок, 19 листопада 2013 р.

Агрегатні стани речовини


           ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

     1. Підручник (Б):
           вивчити §§15-16; №№1,7,8 (с.105).
Або
     2. Підручник (Г):
           опрацювати §§10-12; відповісти на запитання після §§10-12.

               ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ

      1. Інтернет-урок " Три стани речовини".


      2. Відео "Агрегатні стани речовини".


      3. Відео "Пояснення агрегатних станів з позицій МКТ"


      4. Відео "Три стани речовини."


      5. Відео "Агрегатні стани речовини води".


      6. Відео "Три стани речовини. Ч. 1".


вівторок, 12 листопада 2013 р.

Будова речовини. Атоми і молекули. Дифузія





 ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ



 1. Інтернет-урок "Будова речовини".



 2. Інтернет-урок "Молекули".



 3. Інтернет-урок "Дифузія".



 4. Відео "Явище дифузії"



 5. Інтернет-урок "Взаємодія молекул"



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підручник (Б): вивчити §§12 - 14.
Або
2. Підручник (Г):  вивчити §§8,9

четвер, 7 листопада 2013 р.

Конкурс "Україна моєї мрії"

Шановні учні!
Google проводить конкурс «Дудл для Google» .
Це перший в Україні конкурс серед школярів у віці від 5 до 17 років. Google пропонує намалювати власний логотип Google. Робота переможця прикрашатиме головну сторінку Google Україна протягом цілого дня! А його школа отримає грант у розмірі 50 000 гривень на створення чи покращення компютерного класу як благодійну допомогу.

Тема конкурсу: "Україна моєї мрії".

Для участі в конкурсі учаснику потрібно створити свій малюнок логотипа Google на тему “Україна моєї мрії”. Роботи будуть оцінюватися у трьох вікових категоріях: від 5 до 9 років, від 10 до 13 років і від 14 до 17 років. Учасникам обов'язково потрібно підписати свій малюнок і додати до нього заповнену заяву-дозвіл від батьків (опікуна).
   Роботи можна надсилати до 30 грудня 2013 року на електрону адресу d4g.robota@gmail.com або поштою на адресу: м. Київ, а/с 88, “Дудл для Google”.
    Кожен учасник має право направити одну роботу.
    Журі конкурсу відбере з усіх заявок 15 найкращих дудлів-півфіналістів (по 5 у кожній віковій категорії). Їх авторів запросять до Києва на церемонію нагородження, також вони отримають у подарунок сучасні гаджети, а їхні малюнки з'являться на офіційній сторінці конкурсу.

середу, 6 листопада 2013 р.

Готуємося до самостійної роботи


      1. Є чотири однакові на вигляд монети, дві з яких мають масу по 9 г, а дві інші — по 10 г. Ви маєте терези, але без важків. Яке мінімальне число зважувань вам знадобиться, щоб напевно знайти хоч одну монету масою 10 г?

      2. Переведіть у грами та розташуйте в порядку зростання:
З кг, 1800 мг, 0,02 т, 0,83 кг, 360 г.

      3. Виразіть у кілограмах, грамах, тонах, центнерах таміліграмах 0,65 т.

вівторок, 5 листопада 2013 р.

Фізичне тіло і речовина. Маса тіла.


 ВІТАЮ!
 ПОЧИНАЄМО ВИВЧАТИ НОВИЙ РОЗДІЛ
 ФІЗИКИ, ЯКИЙ НАЗИВАЄТЬСЯ

 "БУДОВА РЕЧОВИНИ"

 НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ ТАКІ ПИТАННЯ:
1. Фізичне тіло і речовина.
2. Маса тіла. Одиниці маси.
3. Вимірювання маси тіл.
4. ЛР №6. Вимірювання маси тіл.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Підручник (Б): вивчити §9.
 Виконати №№1-4(с.64).
 Повторити виконання ЛР №6.
 Бажаючим: виконати експериментальне завдання на с.64.
Або
2. Підручник (Г): повторити §3. Л.Р.№4.
 Повторити виконання ЛР №6(с.198).
 Записати масу тіл у кг, г, мг.
 m=25г; 265мг; 9876мг, 045кг.

 Самостійна робота - 12.11

ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ

1.Відео: Тіла та речовини навколо людини.


2. Відео: ЛР "Вимірювання маси тіла на важільних терезах"


3. Відео: "Важільні терези".



понеділок, 4 листопада 2013 р.

День залізничника

День залізничника в Україні відзначають 4 листопада.
      День залізничника України був призначений на 4 листопада, оскільки цього дня в 1861 році на територію України привезли перший потяг з Австро-Угорщини. Він називався «Ярослав». Це був потяг міжнародного сполучення, що з'єднував Львів з Віднем, Перемишлем та Краковом.
      Сучасна залізниця України складається з шести ліній — Донецької, Львівської, Одеської, Південної, Південно-західній та Придніпровської. Залізничне сполучення є в кожній області країни. День залізничника України мають повне право відзначати майже 376 000 працівників галузі. Вони обслуговують 30 тисяч кілометрів залізничних шляхів, 1684 станцій. В Україні залізниця є основним шляхом вантажоперевезень і одним з найдешевших способів пасажироперевезень.

Відео: День залізничника України


неділю, 3 листопада 2013 р.

З початком другої чверті!

Сьогодні - останній день осінніх канікул.

 Продовжуємо навчання.

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!



Кліп "Зачем мы ходим в школу".